Hodnocení klientem:
S celou kampaní jsme byli spokojení, vše proběhlo v naprostém pořádku. Billboardové kampaně bereme jako jednu z možností propagace, která pomáhá při budování naší značky. Určitě patří do média mixu, který využíváme hlavně jako formu připomenutí se zákazníkům, že jsme schopni pro ně vybrat ty nejvýhodnější produkty.
Roman Kumstát Jednatel
Můj klient moc dobře ví, že dlouhodobé budování značky je nedílnou součástí každé společnosti. Rozhodl se svou komunikační kampaň v březnu a dubnu rozdělit jako vždy do různých média typů. Součástí byly rovněž billboardové plochy.
Zmíněnou březnovou a dubnovou kampaň vidělo každý měsíc zhruba 160 000 potencionálních zákazníků. Kampaň trvala 2 měsíce a byly v ní zahrnuté vždy 4 reklamní plochy.
Společnost JARO Pojištění se specializuje na prodej pojištění pro motorová vozidla, jak pro koncové spotřebitele, tak i pro firmy a autobazary. Většina kontaktních kanceláří se nachází na Moravě, postupně ale roste jejich síť i v Čechách.
Napište mi e-mail, zprávu na chat nebo mi zavolejte.
Rád se s vámi pobavím, jak vám konkrétně mohu pomoct,
o možnostech spolupráce nebo vám poradím, jak by pro vás mohly být billboardy a další reklamní plochy prospěšné.